Ännu en lördag...

11.34
Vi har ingen frukost.. Hungrar sönder. Men barnen i Afrika har de nog värre så ja är tyst nu.
Mats o Nicklas är i garaget och tömmer ut allt skit. Jag orkar inte, för då blir jag bara sur om ja ente fått frukost : /
Vi skulle kanske åkt i väg denna helgen.. Till Hudiksvall, till Dollarstore och en till.. Men ja har inga pengar så det sket sig : / men men..

Efter regn kommer solsken...



12.45
Nu har jag ätit : ) Vi hade ju ägg kom jag på, så jag kokade ägg och gjorde ägg-macka ^^
Har tittat lite på tv, men de va ju meningslöst eftersom där inte va nå skoj..
Funderar på att gå ner till garaget för att se hur de går, men då kan det hända att jag sätts i arbete : / haha
Aja, ja går nog ner där ändå..

Jag tar risken..



13.40
Det blev inget garage x) Jag fastnade vid datorn.. xP Jag skapade mitt eget släktträd xD Men sidan vart rätt fattig så jag fick göra om o lägga till o ta bort hela tiden.. Rätt störigt.. Så jag la ner projektet och nu ska ja nog gå ut.. Nicklas kom upp innan när ja egentligen skulle ha gått ut, då sa han att dom skulle köra o tömma släpet.. Happ.. Men dom kanske e tillbaka nu.. Jag går ut o kollar..

Bättre sent än aldrig...



15.52
Nu har jag vatt i garaget.. x) Jag fick bära en massa och vara sopsäckshållare xP
Så nu luktar jag bara äckligt om fingrarna x) haha..
Hmm.. Undrar va man ska äta idag.. (Snackar bara om mat idag x)
NU ska jag iaf gå och tvätta händerna.

Punkt slut



19.56
Jahapp.. Då satt man här igen. Snart ska jag o älsk se Melodifestivalen. Vi får ju se om de suger lika hårt som sist x)
Marie o Mats storhandlade till oss idag. x) som vanligt sa vi 10 saker kanske, och även denna gång blev de 4 påsar x) Men man tackar så mkt!! :D
Snor kallt ute..! Fy fan, fingrarna dör ju ffs!
Nu ska ja minsjäl gå o burra upp mig i soffan med mina choklad som ja fick av svärföräldrarna =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0