4 December

Idag har jag varit ledig =)
Var ut en sväng på Birsta. Handla en till julklapp till mamma o Stephan x) Sen handlade jag två tomtar, lite glas, dörrmatta, en annan matta.. Sen va de nog inge mer x)

Jag har precis bakat pepparkakor :D Luktar asgott i lägenheten ^^ Hoppas dom blir god.. Ledig i helgen, så då blir de lussebak o att sätta ihop Pepparkaks-huset ! :D

Nicklas e på väg hem.Han har jobbat i Iggesund idag. Men han e väl hemma om ½ - 1 timme eller nåt..

Jag va ju färdig med mina julkort.. MEN jag tror att Nicklas råkat slänga påsen som dom låg i :'( Så går de väl när killar ska städa >_< MEN dom korten som Nicke skulle skriva, låg ju naturligtvis INTE i den påsen.. Utan brevid så dom har vi ju kvar xP MEN mina hade ju redan frimärken på sig!! >_< CRAP, blir väl till att NICKE får köpa nya! xP

Pratade precis med mormor =) Hon körde bil.. Så stod hon i en rondell, så skrek hon: HAN KÖRDE PÅ HONOM! Så va de en bil som körde på en annan bil.. O mormor bara satt o skrattade x) hahahaha.. You go, grandma!!

Nu ska ja chilla med TV, borde gå ut med Wille oxå btw, så de gör jag först! :D

KISSES <3

Btw, 20 dagar till Julafton <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-05 @ 01:42:03
Postat av: Anonym

(vem är din styvp?)

2008-12-05 @ 01:45:38
Postat av: Anonym

2008-12-05 @ 01:47:06
Postat av: g-m

(vem är din styvp?)

2008-12-05 @ 01:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0