14 December

God dag!
Idag mår jag ganska bra med tanke på omständigheterna..! Igår skulle vi ju dricka.. Men de va ju bara Anna o jag som drack.. Och vi skulle absolut inte gå ut.. Men de gjorde vi iaf x) Så Anna o jag drog in på Aveny vid 00 kanske efter att vi svept lite tequila, redbull-vodka o nån öl xD PLUS legat på golvet o spelat luftgura xD
Väl där inne så gick vi runt o kolla läget.. Så va de Live-band där uppe, så vi hängde väl där mesta tiden =)
Vi satt ner kanske 2 snabba, snabba gånger.. annars ägde vi dansgolvet eller ute o rökte :P
När vi skulle gå till shell vid 02.30 så ramlar Anna.. Skratta så jag höll på att dö xD

Innan vi gick ut =) Russin på Golvet =D Live-bandet  
  HAHAHHA
Tack för en asball kväll..

Idag har vi vatt på Birsta o fikat med Mats o Marie.. Sen käka vi pizza hos dom.. Nu ska ja se på Svenska Hjältar-galan =)

 
Nelly och jag idag =)

10 dagar till Julafton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0