13 December - Lucia

God dag i finvädret! =)
Idag har vi strålande sol..! Det är jätte fint ute när solen speglar sig i all snön! =) Vi har ca 4 dm snö här nu och idag är det 12-13 minus=)
Idag jobbade jag till 12 =P Så dåligt att vi inte fick nån Lusse-fika på jobb :@ En lussebulle hade inte skadat!
En annan sak.. Pratade nyss med Nicke.. Han sa att dom åker om ca en timme! =D Så han e väl här vid 5 ikväll =D Så vi får väl se om de blir nåt Lusse-syppe x)

Ser på nån jävla B-film med Olsen twins xD haha
Efter de blir de duschen =)

11 dagar till Julafton <3

  Från häromdagen :P


Hej.. Nu är han snart hemma.. :D Nu ska ja in  i duschen.. Blev ju ingen dusch innan, för jag diskade, sen skrev Russin. så då stack jag o hämta henne. Sen käkade vi på Big Boy som öppnat idag.. Sen körde jag henne till sin bil.. Sen körde jag hem =) Thom o Anna kommer ikväll :D
Tequiiiila :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0