12 December

Skepp o'hoj!
Just nu sitter man på jobbet o väntar på att tiden ska gå... Om en halvtimme har jag nästa ärende.. Jippie-kay-yay! =)
Fredag idag.. Va tiden går fort..! Om en vecka kommer mamma o co :D Shit va fort de går..!!

Va e de nu som e problemet? :S Vi hade ju bestämt allihopa om imorron? :S Vi bjuder ju ffs, så wtf?!

Guuu va tråkigt de e.. Händer ikväll folks?? Imorron ska jag oxå jobba.. Fast bara till 12 :P Så de e chill ;P

Men vi hörs ;P

12 dagar till Julafton <3



Hej.. :( Nicke är INTE hemma.. >_< Ååååh.. blir så less.. :@
Suttit hos Mats o Marie hela kvällen o kollat IDOL..men gick hem nu för ja ska ju upp o jobba imorron.. så nu ska ja lägga mig i sängen.. Hoppas Nicke hör av sig.. Provat att skicka sms, men han svarar inte.. Marie ringde men han svarade inte.. :(

Vem vinner Idol??


Kommentarer
Postat av: pernilla

Skönt att nån vet hur det känns=) Ja min lille plutt är helt underbar! Helt sjukt att man är mamma! Kram på dig!

2008-12-12 @ 16:17:18
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0