4 April

    09.54 
Det känns som om det är något med detta datumet.. :S Som om nån fyller år.. Jag kan fan ente komma på va de kan va :S
Never mind.. Snart kommer älskling med buren!! :D 11 ska jag sticka till Arken o hämta hem mina bebisar!!! :D För jag har köpt råttor :D Två smååå flickor som är grå o vita! sååå jävla söta.. Lägger in bild sen kanske.. eller nån gång  helgen..:D

igår kväll va vi i garaget och snickrade ihop ett hus.. :D sååå coolt de blev.. Ett svart med en vit dödskalle på.. Design; Stenis of Sweden, Made by: Nicklas <3
Sånt team vi e.. :D

Två dagar sen va de 7 månader till oss. Då fick jag världens finaste ros, med nalle och en vas.. Jag älskar dig så sjukt mkt Nicklas.. Du får stå ut med så mkt med mig :/ Nästan så man tycker synd om dig.. Jag älskar dig mer o mer för varje dag och ingenting ska få ta dig ifrån mig..!

Tills döden skiljer oss åt...

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0