10 april

22.16
Precis kommit hem från Matte en trappa upp.. Jag bakade kladdkaka o bjöd på o Matte på dricka. Stefan o Alex va där o. Myspys :)
Ledig idag o igår. Skönt. I tisdags va vi på IKEA m Mats o Marie o dom handlade till oss för 1000:- skit snällt.. vi fick sänglampor, lådor o massa annat!! :D
Idag va vi på öppningen av nya Coop i Birsta, då fick vi 900:- att handla mat för! :D Så jävla snälla.. :)

Jobb imorron 7-14.30 :)

Om två veckor idag åker vi till Gotland! Ska bli så jävla najs! :D Fan va jag längtar.. sen får jag ju lönen samtidigt! Så de blir till att köpa present till Matilda o Nicklas då :P Vete fan va ja ska köpa till Nicklas men till Matilda blire nå smycken eller nå :P :) Hon e ju steninne på de nu, sminkar sig, använder BH o ut o shoppar varje fredag! Ungen e ju bara 10! :P haha.. lillsis! <3

Nu ska ja gå o knyta mig o se på Medium <3 Imorron ska ja o Nicklas käka fläskfilé o fredagsmysa <3

Älskar dig så jävla mkt Nicklas! Du förstår inte mina känslor för dig! Tack för att du finns för mig så som du gör. Även om ja inte visar de så mkt så är mina känslor så stora för dig att de inte går att beskriva! Du o ja för alltid!

P.s. Fått röntgen-tid till höften på Nicklas födelsedag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0