yaay !

Var nyss irriterad som ett jag vet inte vad.. Och jag vet inte varför.. :S Jag bara ville slå ihjäl hela världen!
Men så sorterade jag kläder när jag hade tvättat och hittade massa kläder som inte passat på evigheter..
Jag tänkte, what the hell.. Jag provar ;P Det var bl.a min studentklänning ! Jag tog studenten den 8 juni 2007 och då satt den perfekt. Och jag använde den sist den 14 juni 2008.. Och då satt den tight!! Och nu satt den så fint att jag blev lite tårögd ! Det är såna stunder i en kvinnas liv som en man aldrig kan förstå !

Jag fattar inte hur jag kan ha tillåtit mig själv att bli så tjock ! Vissa säger att jag inte är så tjock, yada yada.. Men JAG tycker det.. Och jag går inte ner i vikt för alla andras skull, för vad alla andra ska tycka och säga.. Utan för min egen skull.. Mina knäs skull och mitt psykes skull.. Jag har varit ganska normal förr, men sen jag flyttade till Sundsvall så svällde jag som en deg på jäsning.. Jag skyller inte min vikt-uppgång på någon.. Det var mina fingrar som stoppade in så mkt skit i käften. Jag har ALDRIG vägt så mkt som jag gjorde där uppe och jag kommer ALDRIG att göra det igen.. Det lovar jag mig själv, mina knän och mitt psyke ! Godis är från denna dag min fiende och jag hatar den/det till den dagen jag dör..
(Men jag kommer nog synda och fan ta mig om jag inte skäms efteråt!!)

Nu jävlar händer det grejer !! Varenda kilo mindre förgyller mina dagar !!

Kommentarer
Postat av: mamma

Gumman då!! Va kul de med klänningen =) Du e fin som du e <3 glöm aldrig de!!

2010-05-19 @ 08:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0