Uuuuh !

Usch.. När jag lämnade brossan på stationen så hittade jag en fästing på Wille :/ Jag som HATAR fästingar :/
Jag visste att jag hade nåt hjälpmedel hemma, men jag hade aldrig använt den.. har aldrig behövt.. I Sundsvall fick Wille aldrig fästingar och hemma hos mamma så tog hon alltid dom :P
Men jag va ju tvungen att ta mod till mig. Kan ju inte be Veronika alltid ;P
Så jag letade fram den och provade.. Och visst gick det ! Men FY FAN va äckligt.. Det kliar på hela min kropp nu ;P




Btw, så e jag bättre i foten.. Iaf när jag går på Citodon xP Men jag haltar mig fram och jag lever, så jag får väl vara nöjd så..




I know that I've got issues, but you're pretty messed up too !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0