Rubrik

Usch vad trött jag är.. >_<

Var ute och gick med Veronika ! Vi gick till Kvantum ! Och hon hade köpt fettförbrännings-piller (Burn x3) men hon kunde inte sova av dom.. Så vi bytte pillerna mot 1 liter mjölk och popcorn ! Haha.. Gullgranne :) Så dom börjar jag oxå med imorron.. Där e ganska mkt koffein i dom, men jag brukar inte ha några problem med det.. Jag kan ju dricka en energidryck innan jag går och lägger mig om jag vill ;P

Fick några andra saker med som ska jämna ut blodsockret eller nå sånt.. Men det är gjort av kanel.. Bara lukten av kanel får mig att spy.. Så jag vet inte om jag vågar xD Men burnen börjar jag med imorron med Nuttrin :)

 

Usch vad jag har mkt disk ! Fattar inte vart allt kommer ifrån.. Ser ut som om det bor en barnfamilj här.. >_<

 

Jag älskar disk !


När jag var ute på kissrundan med Wille så mötte vi en kotte :D

Tycker att dom är så söta !

Har gått förbi det här snopp-trädet ur många gånger som helst,
och idag hade jag kameran i fickan.. HAHAHAHA xD

 

Nej, nu ska jag läsa igenom det där sabla häftet till imorron.. Mina ögon går redan i kors.. Hur ska detta sluta ? ;/

 

Intressant, va ? :P


Kommentarer
Postat av: tina

är dem burn bra? jag har funderat länge på dem själv :P

2010-05-17 @ 19:53:28
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0