Puh !

Promenaden var Svettig! Satan vad jag knatade på ! Hade musik i öronen och gick i takt med musiken.. Ibland jättefort, ibland lagom och ibland i lugn (fast inte för lugn, då gick jag i en egen takt)

Sen kom jag ju hem och skulle prova den där BodyShapern.. Damn, va den dödade min mage. Jag har ont i musklerna nu.. Jag körde bara 5 minuter, för jag skulle prova med knäna och sådär.. Och den lilla mattan man fick med hjälpte ju inte för 5 öre.. Så jag tog en trasmatta och vek ihop den och la under knäna och det hjälpte mycket! Maskinen var asjobbig att hålla på med, och jag vet inte ens om jag gjorde rätt.. ;P Men 5 minuter varje kväll till att börja med och 5 minuter på morgonen, de dagar jag är ledig ! Så blir det nog andra bullar.. ;P
Det lät ju väldigt konstigt att rulla den där saken fram och tillbaka, så Veronika, om du hör konstiga ljud uppifrån mig i 5 minuter varje kväll så tränar jag bara med den maskinen.. Inget annat.. Hahaha :D

Så pepp jag är med vikten..! Nu jävlar.. Beach 2011 here I come !

Kommentarer
Postat av: mamma

2011??? Var tog 2010 vägen?? <3

2010-05-11 @ 21:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0