Hur svårt ?

Hur svårt ska det vara att hitta ett klösträd ? :P Haha.. Eller ja, snarare en möbel.. Måste ha en nu till kattungarna ;P Har ju hela juni plus halva juli att leta, men kanske e lika bra att vara ute i god tid ? ;)
På blocket fanns en hel del men mest bara skit..

Tyckte att denna var söt, men den fanns långt upp i Sverige :/

Dessa skrev jag oxå på, men tyckte att dom va lite dyra..
Hon skulle ha 499;- för en och den är bara 90 cm..

Vilken av dessa 2 tyckte ni var finast ??

 

Ska ringa veterinären på måndag och boka tid till Wille.. Det är dags för vaccination nu igen :)
Ska även be dom kolla på knutan han har i ena armhålan.. Jag tror (hoppas) att de bara e en fettknuta..

Nu ska jag krypa ner i sängen.. Imorron kommer Rocky och jag har mkt som ska fixas innan ;P

 

Natti !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0