Fuck it . . .

Jag hatar min kropp . . . Alltid ska det vara nåt fel.. >_< Jag är snart 21 år gammal och har ont alltid nånstans :S WTF?! Nu när jag och Veronika var ute och gick milen så helt plötsligt så bara högg det till i min fot.. Uppe på och i stortå-leden..


Bild lånad från Google..
Men här ser ni hur jag menar.. Ringen visar var det gör ont och det blåa, var jag e blå..

Vete FAN vad som hänt.. Ska smörja med tigerbalsam nu och vila en timme.. Annars lär det bli akuten.. Jippie..
Jag brukar inte gråta när jag har ont.. Men nu när jag kom hem och tog av mig skorna så bara rann tårarna och dom rinner fortfarande... = /

Vi får se hur det blir.. Mamma tyckte att jag skulle göra såhär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0