Dagen !

Mamma kom hit vid 2 och jag gjorde vid mig.. Sen körde vi till Jysk och kikade och jag fick;


En fin stålkruka som jag ska sätta lite av mina fröer i och sköna "tofflor"

Sen körde vi till Ö&B och ICA Maxi.. Där fick jag:



Fina örngott och en ny mascara.. Jag råkade visst ta Brun, såg jag när jag kom hem, men de gör ju inte så mkt ;P

Mamma köpte en gasolgrill.. När vi skulle packa in feting-kartongen i bilen så gick den inte in..Hahaha.. Så gubben som lämnade den packade upp den istället så att vi fick den i delar.. Haha.. Sen körde vi hem och fikade ;




Gott med fika !

Sen gick vi ut på långprommis !


Kärlek

Kommentarer
Postat av: mamma

DU & JAG EMIL hahahah <3

2010-05-05 @ 18:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0