9 Maj

Nyss varit ute och gått, rensat tankarna och pratat med min älskade vän Morgan.. Du finns i vått och torrt och kommer med dina korkade kommentarer så man bara kan skratta och bli på bra humör direkt.. Jag var deprimerad när jag gick hemifrån och glad när jag kom hem.. :D

Sen blev jag ännu gladare.. Vi pratade om vikt och då gick jag och ställde mig på vågen för skojs skull.. Trodde som vanligt att den inte hade rört sig ur fläcken, envis som vågen brukar vara. Och nu hade jag 1 t-shirt, 1 tjocktröja, mjukisbyxor, sjal.. Och jag hade gått ner 3 kg !!! När jag hade allt det där på mig.. Jag fick en chock och slet av mig alla kläder och ställde mig på vågen igen.. ta mig fan visade den till och med att jag gått under ett visst tiotal-streck oxå !!!! LYCKA !! Nu går det fan på rätt håll.. Och jag äter inte lika mkt heller.. Märks att min magsäck har krympt, jag äter 1/3 mindre än vad jag brukar och blir mätt på direkten.. Och då slutar jag äta = )
Plus att mina jeans hänger löst.. ^^

Nu är jag glad ! = D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0