4 Maj

God morgon !

Ligger och myser i sängen med datorn och kikar på tv samtidigt.. Seventh Heaven.. Haha..
Ska snart äta frukost och sen ut med jycken.. Orkar inte motionera idag.. Får ha en moitionsfri dag =)

Vad händer idag då? Ska ringa jobbet och fråga när mitt schema börjar.. Ingen anning.. =S
Ringde nyss men där var upptaget så jag får prova senare.. Tycker de e lite knepigt att jag inte fått reda på nåt..
Tänk så har jag inte fått nåt ? Jo, men de borde dom ha sagt isf, tycker man ju !

Nee, nu får jag nog trycka i mig lite frukost : ) Får passa på nu när de e paus ;P

Ikväll får jag besök : )

Kommentarer
Postat av: Veronika

Vad mysigt ni har det! Oh, vem är det som kommer? Jag får hålla utkik. Kolla min dörrs titthål, haha. Näää, skojade.

Kramiz

2010-05-04 @ 13:32:12
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0