28 Maj

God dag :)

Blev väckt imorse vid 7.30 av mysig kise ! Hon kom och jamade i mitt öra, sådär försiktigt.. Och så buffade hon på mig och kröp ihop brevid mig.. Jag låg o kliade henne en stund till jag somnade om.. Sen vaknade jag av min väckarklocka och då började hon låta igen, små, små jamningar.. Låg o mös en stund innan jag drog mig upp ^^ Älskade kise..!

Sen gick jag ut på en timmes powerwalk.. Härligt väder.. :) Sen var det dags att gå till tandläkaren.. Hade sjukt ont i foten :/ Tog en Citodon och nu är det lite bättre..

Har nyss betalat alla räkningar så nu kan man pusta ut ;P Och snart bör ju skattepengarna oxå komma ? :D Wihoo !

Imorron kommer Rocky hit och ska sova här ! :D Vi ska sprita lite och ut o kika på cruisingen !! Skit kul!

Ikväll kommer Mami o Stiffe hit och borrar upp lite saker till mig !! Min spegel, hyllor, tavlor och ett skåp! Wihoo!

Imorron kommer det låta; Ja, vafan man va ju nykter imorse men nu börjar de ordna upp sig..

Sweet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0