27 Maj - LÖNING ! :)

Löning idag !! Har nog aldrig varit gladare ;P

Idag är det tvätt som står på schemat..! Ska snart ner och hänga det som tvättas, sen ska jag till Donken och köpa en sallad så jag får ett glas :D Ska jaga dom detta året med ;)

Min kise kommer hem ikväll :D Saknat min lilla ulltuss.. Så om nån vecka får vi se om tuttarna e röda men det ska väl inte vara nå större problem.. Mason har väl aldrig misslyckats innan så varför skulle han göra det med henne ? ;)

Grattis till moster som fick en kull inatt :) Eller ja, Missy fick ju kullen men ja ni fattar xD Haha..

Nästa vecka på onsdagen så ska ett gäng tjejer och jag från jobbet, träffas och snacka skit och äta en bit ! Kommer blir riktigt kul ! :D Sen dagen efter så är det middag med jobbet :) så det blir en rolig vecka, nästa vecka ;)

Nee, nu kallar tvätten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0