23 Maj

Hej : ) Har ni saknat mig ? Neej, det var väl de jag visste xP

Igår blev jag trött på denna hålan och drog till Mammas nya hus ist.. Där blev det hundbad, grillning och mys i solen : )

Pics från dagen !

Jag klippte luggen på mig själv.. Blev ju ganska bra ?

Detta gula guldet . . För mig e detta sommar
och jag ÄLSKAR doften av rapsfält !

Fina Mami och Wille, som förövrigt har SM-guld i kak-tiggning :P


Knäppa kise !

Sen gick vi ner till hundbadet ! : )

Har man en hund som inte vågar bada, så får man hjälpa honom på traven ;)
Men han e lika glad ändå :D

Mamma & Jag spelade kort : )

Sen körde jag hem och jag plockade upp lillebror på vägen ! :)

 

Vi satt på balkongen och mös.. Jag tog en lördagsgrogg ;P


Kommentarer
Postat av: mamma

TACK gumman för en underbar dag!Satt på altanen o fika när jag hörde en bil (inte så vanligt här) o sen hörde jag basen DÅ visste jag vem som kom =) Luggen blev fin.Snällt du hämta lillebror,han trivs med dej <3 Kram min gumma....

2010-05-24 @ 07:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0