20 Maj

Hola chicos/chicas !

Vilket underbart väder !! Har jobbat idag och varit utan jacka hela dagen.. Haft full AC i bilen xD Haha..

Igår slog jag inte ens igång datorn.. Var inte hemma på hela dagen.. :P
Gårdagen:
Jag gick upp tidigt, gjorde vid mig.. Sen såg jag att kattafan hade kissat lite varstans.. Hon hade visst börjat löpa igen :P Ringde moster som tyckte att jag skulle komma med henne. Jag skulle ändå till Höör så de va ju perfa !
Körde till Höör, slängde av katten och hunden hos Mami, sen drog jag till M2 och glodde när han jobba : )
Efter det så körde jag o Mami till Hörby, eftersom hon skulle lämna sin bil på service :P Sen åkte hon med mig tillbaka och vi drog till City Gross och sen åt vi pizza ! Men nu slipper jag vara sugen på det mer, för de va fan inte gott ^^ Eller jo, men inte efteråt :P Sen drog vi till Jeppavallen och kolla när lillkusinen spelade fotboll..

Så det blev inga promenader för mig igår, men jag "tränade" på mitt eget lilla vis ! Jag och mina kusiners pappa lattjade med bollar till varandra i ca 30 min. Jag blev helt svettig så nog var det träning ;P Moster var oxå med först men sen ville hon glo på Noah ;P Haha..

Sen kom vi hem till Mami igen och hon hade en Amelia hemma.. Där stod de massor med roliga träningsövningar..
Så dom gjorde jag oxå.. Ca 30 min.. Så den pizzan är förbränd :D I wish ;P

Btw, så ringde moster mig innan och sa att Sweet har blivit parad !! Så det blir kisebebisar i mitten/slutet på juli!! Wihoo :)

Nu ska jag ut o sätta mig på balkongen ! Ikväll blir det milen med Veronika :D

I wonder if I ever cross your mind ?
For me it happens all the time . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0