16 Maj

Hola española !

Shit va trött jag är. Trött i huvudet och trött i kroppen.. Tror att jag gäspade 8 ggr när jag pratade med mamma.. ^^ Och tur att jag får sovmorgon imorron.. Innan jag ska på utbildning kl 13.. Imorgon är det dags. Min insulin-utbildning med ett prov efteråt.. Och jag fick ju en bunte papper att läsa igenom till utbildningen.. Men tror ni att jag rört papprena ? Klart inte.. Så jag vet vad jag ska göra ikväll ! Har ju koll på hur man ger insulinspruta och så.. Det är mest sjukdomen och symptomen jag måste förbättra ^^

Kollade nyss Bella & Tyra-show där Kissie var gäst häromdagen. OMG, va hon är pantad :S (Kissie, :P) Alltså människan har ju noll koll på saker? Kunde inte ens sitta still i stolen, himlade med ögonen åt alla frågor och skyllde på sin roll.. Hon betedde sig för fan som ett ADHD-barn i grundskolan ? Jag fattar inte..

Nu är jag hungrig.. Har ingen fantasi för mat.. Tur att jag börjar med Nutriletten imorron ! Haha, pch bara för de kommer den säkert smaka skit.. >_< Wish me luck !


I wanna run to you...
Would you hold me in your arms and keep me safe from harm ?
Will you stay or will you run away ?

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas det smakar imojjon <3

2010-05-16 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0