14 Maj

Hej i knepvädret !

Ligger i sängen och ska glo på Roast på Berns på datorn.. : ) Jobbat idag, fick min älskade matrunda ! Tycker det är så skönt att lulla omkring i bilen och lämna mat till alla folk :D Hade jag fått bestämma så hade jag velat ha den turen alltid ^^ Men jag e glad när jag väl får den och så hinner man ju sakna den oxå ;P Men jag e ju den enda vikarien som kan matrundan så jag e nöjd ; )

Alltså, det är maj månad.. M A J ! Kan väder-gudarna oxå förstå att det är maj?? Och inte ge oss sånt fattigt väder som mulet, dassigt och tråkigt novemberväder ? Känns som att det ska börja snöa när som :S Jag går för fan fortfarande med vinterjacka! Helt sjukt.. :/

Nee, hörrini.. Roast på Berns nu, sen ut och promenixa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0