13 Maj

Sorry för den utomordentliga uppdateringen igår ^^

Dagen började så jävla bra.. Vaknar av att telefonen ringer 07.33.. Jag skulle börja jobba kl 07.30.. Alltså försov jag mig ^^ Ooops.. Man kan inte vara grym alltid :P Sen fick jag reda på massor med tråkigheter på jobbet.. Stressade även som en galning och hann inte ta rast.. Fick en massa extrajobb.. Och sen när jag slutade så kom Mami och jag fick följa med henne till Ö&B och Maxi.. Fick massa roligheter, trosor och Nutrilette tex.. Så jag ska börja med Nutriletten på måndag ! Byta ut frukost och lunch.. Och ut och promenixa, vilket jag gör ändå men det hjälper ju.. Så får vi se vad som händer :D

Och sen så fick jag bråttom, städade, renbäddade, lagade mat, bakade, duschade och gjorde vid mig. Sen kom M2, vi hade en del att prata om.. Nu är det bara att se vad som händer..

Senare kommer även lite bilder som jag varit så kass med.. ^^

Hoppas . . .



Lady Antebellum - Need you now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0