11 Maj

Hej, hej, hallå !

Kom hem från jobbet för en stund sen.. Varvat ner med datorn i knät.. ^^ Ska snart slänga på mig träningskläderna och ut och gå = ) Är så jävla peppad med vikten ! :D Det går åt rätt håll ! Men om jag bara kunde hålla mig borta från det förbaskade godiset så hade det gått ännu fortare ! :P

Mami var här igår och vi var runt i affärer och käka middag och titta tv och sådär :) Myspys..

Hon hade även lämnat en Body Shaper till mig ! Så den ska jag prova efter att jag varit ute och gått. Får se hur det går med knäet, eftersom man ska stå på knä.. Jaja, det löser sig nog ^^



Veronika ? Ska vi promenixa milen ikväll ? : ) Hör av dig.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0