7 Juni

Hej.. Sorry för dålig uppdatering igen :P

Var ju på tjejkväll med jobbet i onsdags :) Skit roligt ! Full som en gnu på en onsdag.. Starkt jobbat töser ^^ Men kul hade vi och det får vi göra om ;)

Sen på torsdagen så var det ju dags för middag med jobbet :) Det bjöds på exotisk planka ! Riktigt gott :) Kallskuret med massa exotiska frukter. Alla var så fina och man kände inte igen vissa ;P Haha.. Men det var riktigt trevligt =)

I fredags packade jag väskan och drog på semester :P
Körde hem till mamma och var där hela helgen och laddade batterierna i skogsmiljö :) Välbehövligt..
Har solat, badat, grillat o myst :)
Har fått färg och det gillar vi :) Bilder från helgen, tjejkvällen och middagen med jobbet kommer senare.. Pallar inte nu.. E helt slut i huvudet :/

Din omogna skit.. Fy fan vilken sandlåde-nivå.. Så det riktigt skriker om det.. Jag fattar inte hur man kan vilja förstöra för andra så.. Släpp ditt skit för några enstaka timmar så att andra kan vara glada o lyckliga.. Men nääää, då ska ditt skit gå före.. Men det är som vanligt och jag blir inte ett dugg jävla förvånad.. Så har det alltid varit och kommer säkert alltid att vara.. Du kan glömma att jag kommer vara där.. Du har förstört tillräckligt för mig.. Det räcker att du sket i mig i x antal år.. Vill du göra så med alla andra så fine.. Blanda inte in mig mer.. Klarade mig utmärkt utan dig och gör det fortfarande.. Tack och adjö . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0