23 Juni - Dan före dopparedan !

Ja, mina vänner.. Imorron är ingen vanlig dag ;) Hihi..
Jag städar och donar nu inför kalaset.. :D Har köpt massa kakor och imorron efter jobbet så ska jag hämta tårtan :D Hihi.. Fick kort av farmor idag med en Triss och vann 50 spänn.. Plötsligt händer det ;)

Midsommar ska firas hemma hos moster i Gamla Boo ! Gött, kommer bli asball.. Måste till systemet imorron oxå, det får jag fan inte glömma ! det är ju löning imorron med, tack gode gud ! Midsommarfesten är ett knytkalas och jag ska stå för ägg och gräddfil.. Ska köpa ca 50-60 ägg och 5 stora gräddfilar :P Haha, borde nog räcka ^^

Ikväll kommer M2 och ska fira in min födelsedag :D mys !

Nej, nu måste jag fortsätta !

Haj po !

Kommentarer
Postat av: Ronja

SV: Men måste man inte då ha haft relativt bra tänder innan? O ha fått tänderna undersökta o så innan man får betala så lite? Eller hur funkar de därade?

2010-06-28 @ 01:58:48
URL: http://amoraeternus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0