15 Juni

Halloj ! Ja, då var vi här igen.. Inte bloggat på ett tag och hade även fått en fin kommentar om att jag suger på att blogga och att jag skulle lägga ner xD Haha, Jo men visst gör jag det.. Har man inte tid så har man inte.. Men varför ska jag lägga ner för det ? :P Jag bloggar för min egen skull och inte nån annans ! Och den jävla mesen som skrivit kommentaren kunde ju inte ens stå för sin åsikt, utan han/hon var ju anonym.. Jävligt lamt !

Iallafall.. Ja, i fredags var det ju Stoffes student.. Men inte fan har jag lagt in några bilder.. :P Haha, ska göra det sen, jag LOVAR.. ^^ Har inte så mkt annat att göra ändå :P

Lördags: Drog hem till pappa där några från den gotländska släkten befann sig. Det bjöds på god mat; Biff bourgogne minsann och da ! Aldrig ätit innan och det var asgott ! Sen blev det VM-matcher på projektor, Vem vill bli miljonär, och Självmål och Fotbollstabbar.. Även massor med skratt :) Kul att träffa min kusin igen och hans son :) Länge sen sist !
Sen körde jag hem vid 1 på natten och vid 3 kom M2 hit =) Mys..

Söndags: Vi gjorde vid oss och sen drog vi hem till honom och där skulle hans kompisar låna hans garage, så jag stod där ute lite sen tröttnade jag och gick in o glodde VM ist ^^ Pendlade mellan det och The X-effect.. Hatar det programmet men måste se det för att se hur dumma i huvet alla är xD
Sen körde vi och handlade och så grillade vi ! :) Myspys och mkt gott ! ;P Sen blev det bara mys resten av kvällen.

Måndags: När M2 körde till jobbet så körde jag hem till Mami. Han bor ju bara nån mil från Mami så då körde jag dit och snyltade frukost ;) Britt (min lillebror, Rasmus) var även där :) Så vi körde till Blentarp och köpte bullar och sen käkade vi frukost, fixade oss och drog till Nova ! Drog in på Jula där jag shoppade bl.a en grill till balkongen (!!!) ;P Sen drog vi runt i olika affärer.. Till Bolagret.. Hade aldrig vatt där inne, men det var ju Heaven for me ! Vilka tavlor där fanns ! Jag köpte en ursnygg tavla.. Bilder kommer sen ;)
Sen körde vi hem och satte oss på bryggan och fiskade ! Härligt väder som fan och skönt och bara sitta och njuta där ! :) Sen skulle jag köra hem och släppa Britt på hemvägen. Men jag ville inom M2 eftersom det var på vägen ;P Så vi drog in där och glodde lite VM, sen körde vi till Luddan och släppte av Britt och sen tillbaka till M2 för han ville att jag skulle stanna så varför inte ;) Vi spelade Kubb och nåt annat skit, men jävla pisskvalle från Netto så det andra spelet gick i sönder xD Hahaha..

Idag: Ja, eftersom M2 skulle jobba så var det bara att pallra sig upp halv 6 och köra hem.. Har nog aldrig gått så fort hem som idag.. var så jävla pissetrött.. ^^ Så när jag kom hem gick jag och la mig och sov nåra timmar till ^^ Sen har jag varit ute och gått powerrunda i denna underbara svenska sommar ! =/ Åskar och regnar.. Jätte kul, Not ! Nu ska jag in i duschen, tänkte träna först :)

Have a nice day ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0