10 Juni

Haha, Fan va jag e sämst på att blogga nu :P Men har man många järn i elden så får man väl ta skiten i ryggen sen .. ^^

Dessa dagar har jag varit vrålförkyld.. Igår var toppen av sjukdomen nådd, då hade jag knappt nån röst, öppnade jag munnen så hostade jag och näsan rann non-stop.. Hade även feber, så fick ringa och sjuka mig från jobbet.. :P

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp kl 8 och börja göra vid mig.. Brushan tar studenten imorron och min frilla lär väl ta 28943782 timmar att göra, så ja :P Bäst att börja i tid ^^ Och det kommer regna så egentligen e de fan inte lönt att göra vid sig, men de finns ju paraply så fine ^^ Mogen bloggning detta.. =P

Sweet är dräktig ! Tuttarna står ut som aldrig förr och hon kräker lite då och då.. Så nästa månad kommer det små ullisar :D Kärlek ♥




I only wanna be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0