Sortering & Kvällsprommis !

Jag gav mig på min byrålåda.. Jag hade mina jeans och massor med t-shirts i den.. Och jeans på hög e ganska tungt. Så bottnen hade åkt av.. ^^ Bankade i den igen och sorterade alla jeans.. Var jätte många som jag hittade och som dessutom passade igen.. Jag har faktiskt minskat en byx-strl men inte på vågen, av nån konstig anledning :P Fast där var 2 par som jag fick lägga undan som verkligen är mina "Gå-ner-jenas" =)
3-steg.. Allt i en hög, sortera och lägga in fint ! : )

Sen gick jag och min granne på en långpromenad ! :)
Hundbus, Gänget och nåt djurhål ^^



Kompisar ! ♥

Kommentarer
Postat av: Veronika

Oj med kläder! Kul att du sorterat!

Tack för en skön promenad=)

Kramiz

2010-04-28 @ 23:41:25
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0