6 April

Jaha, då var påsken över för det här året och vi har ju även rullat in i April ! Snart är det väl oktober igen innan man vet ordet av... :P

Haha, jag köpte Rockband förra veckan ! Så jävla roligt.. Och jag börjar bli grym på trummorna ! Har arbetat mig upp så att jag spelar iaf på Medium nu..! Easy var inte så jävla lätt som jag trodde att det skulle vara, men jag övade och övade och nu spelar jag på Medium :D Det e skit roligt..!

Vad gjorde ni i påsk då ?
Själv jobbade jag fredag lördag, sen åkte jag hem till mamma och käka påskmiddag.. :) Sov där, sen körde jag hem på söndagen för att jobba kväll.. Moneeey ! Fina pengar när det e storhelg ! ; )


Neej, nu ska jag göra vid mig, sen ut med jycken ! Sen ska jag til K-stad och glo i deras affärer : )

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hello min granne=)

Fin blogg du har, super header.

Kul läsning, vi ses imorrn.

Kram Veronika & Lim

2010-04-06 @ 11:14:00
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0