25 April

Grattis till min farmor som fyller 82 år idag ! 

Igår var jag på kalas hemma hos min kusin som hade fyllt 18. Han fick pengar av oss :P Det är så svårt nu för tiden med vad man ska ge.. Speciellt till en kille som fyllde 18 :P Så då passar ju pengar eller presentkort bäst : ) Så får grabben göra vad han vill med dom ;P

Lite pics från kalaset ! = )

Jag i lockigt hår och min outfit :)


Min moster hade dukat och gjort fint på bordet !


Småkusinerna tycker att det är roligt när födelsedags-grisen öppnar presenter ^^


Thea var så söt i sin klänning ! : )



Haha 


Nee, nu är det dags att börja tänka på refrängen och göra lite middag ! Jag tvättar idag.. Mindre kul, men det var verkligen på tiden ^^

Kommentarer
Postat av: Veronika

Fin du är på bilderna! Det såg ju ut att vara mysigt där!

Kram din granne

2010-04-25 @ 21:13:58
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0