5 November

God kväll :)
Då satt man här igen..! Tycker ni inte att jag blivit bättre på att uppdatera? =) En gång om dagen har det ju blivit nu :D

Idag bar det av till Ikea (igen) fast med kära mor denna gången :)
Vi började med att käka eftersom vi inte ätit något innan. Sen gick vi runt och plockade lite grann :) Mamma köpte nya lampor, en spegel, blomma och lite annat smått och gott. Jag fick ett paraply och en papperskorg till mitt rum. Nelly fick även en ny matskål. Samma som Wille har fast en liten ;)

Efter några timmars dreglande på Ikea, för min del så bar det av till Rusta. Vi köpte en kattunnel till Nelly som hon blev helt tokig i..! Flög in och ur den som en annan vilde och skulle döda bollarna som hängde i den. Och det gjorde ju inte saken bättre att det prasslade lite i kanterna.. Ännu mer att döda ju! Hittade en jätte fin hundbädd till Wille oxå! Men den kostade 499:- och det är inga pengar jag har nu. Och för 499:- kan man oxå få fina och kanske lite större i djuraffärerna. Så jag får kika runt och önska en sån till Wille i julklapp ;P

Du som kommenterade anonymt och frågade vem som bråkar ? Vem är du? :P
Och "Alexandra" som även kommenterat.. Skulle oxå vilja veta vem du är, så kan jag även svara på din fråga då ;)

Jag vet inte hur ja ska göra imorron :S Antingen ska jag följa med Rocky till Malmö, till High Heels party, där de 99 första får ett par skor och de 200 första får en Goodiebag. Men jag tänker som så.. Att om jag vill ha gratis skor så måste jag nog åka dit nu för att få dom :P Hela Malmös ungdoms-liga kommer att vara där och jag orkar inte stå i kö så länge >_< Annars ska ja hem till moster för att hennes man jobbade natt o hon ville att ja skulle komma o se Idol och så ville hon prova min locktång som jag har :) Så det lutar mest på att åka hem till moster.. =)

Nu har jag nog slut på material.. :) Så ska kika på Comedy Fightclub :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Busetto så klart :D haaha

2009-11-05 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0