Update

God kväll..
Har nyss sett Jurassic Park. =P Vi hittade hela samlingen på Media Markt.. Sen köpte han DaVinci koden oxå. Den har inte jag sett.. Vad tycker ni om den??

Vi var även in en sväng på Arken Zoo.. Skulle kolla på en sele till katten eftersom hon växt ur sin gamla =P Men hitta ingen fin där.. Så vi drog till DjurKompaniet ist =) Där hittade vi en knallrosa =D Så den blev de.. Plus en ny skumgummi-boll som är hennes favorit-leksak! Den bär hon i munnen.. Slänger upp den i luften o slår iväg den med tassen, sen kutar hon som en galning efter den xD Rätt kul att kolla på..
Vi hittade även en ganska stor klätterställning i Vinrött och grått.. 2499:- Ganska billigt.. Hade passat fint i vardagsrummet.. O har dom kvar den när vi fått lön så ska vi köpa den.. =D 1250:- inte så farligt för den!

Sen gjorde jag middag.. Det blev Bandspaghetti med Carbonarasås. Vad åt ni till middag??

Efter det gick vi ut med båda djuren xD Nelly blev helt tokig när Wille sprang, så jag släppte henne så hon fick jaga honom.. Sen stack hon iväg med en jäkla fart så att jag fick jaga henne xD Sen gick vi bort med djuren till Mats o Marie x) Jag bar Nelly dit och hon var så duktig.. Låg o åla sig i min famn o mös.. =) Då älskar man sina djur =D

Nu är det snart Desperate Housewives!! Älskar verkligen den serien!! =D

Kommentarer
Postat av: tinisen

jag har pratat med honom om det nu, han verkar inte bry sig direkt :/ han sa att crossen kommer alltid att finnas där så länge han kan köra :S jaha vad säger man då?:/

2009-05-12 @ 21:17:04
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: naddie.

har inte kommit loss och lagt in alla (A)

2009-05-12 @ 22:50:59
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Em

Alskar DH! <3

Davinci Koden ar sadar tycker jag. Den gor sig dock battre som film an bok tycker jag. Inte sa valskriven direkt.



Mm, pannkakor som legat i kylen ett tag ar ju det basta! Jag at faktiskt nagra till frukost idag. Med banan, kanel & lite brunt socker Yums!

2009-05-13 @ 11:57:17
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0