Kvällsupdate.. :)

Tjenixen.. Detta är snarare en Nattupdate än en kvällsupdate kom jag på.. =P
Nästan precis kommit hem.. =P
Vilke dag! :
Gick till apoteket tidigare och hämtade ut Willes piller.. Plus köpte lite koksalt o annat..
Sen drog vi till Birsta (dom som inte vet vad Birsta är än... Till Skåningar kan man jämföra det med Nova Lund, Center Syd eller nå sånt..) I Birsta så käkade vi, och jag köpte ett halsband till Wille.. Han kan ju inte ha selen nu som han brukar.. så Han får ha halsband ett tag (Vilket han inte gillar alls)
Sen körde vi inom IKEA en snabbis ;) Det blev en "säng" till katten.. Wille har mellan strl i blå och katten fick den minsta i röd.. Hon snor ju Willes hela tiden.. Så nu har dom varsen ;)
Sen handlade vi en matta..! Limegrön (ja, nu härmar jag Dig Rebecca ;P) Den blev fint.. Är så mysig att gå på barfota!
Sen åkte vi hem, lämnade allt, gick ut med Wille och kollade till såret..

Sen drog vi på roadtrip! Ja, Morgan o Nicke.. Vi åkte till Morgans föräldrars stuga.. Han skulle hämta sina gardiner (som inte var klara) och sina fiskegrejer.. När vi varit där kom Nicke på snilleblixten att åka till våran stiga, där Mats o Marie var.. Han ville oxå hämta sina fiskesaker.. Sagt och gjort.. Vi styrde skutan mot Stöde..(Som det stod på en skylt) Men det visade sig vara jordens omväg.. xD Skumpiga vägar med 18" fälgar med lågprofil är inge kul xD Men det var mysigt.. Vi åkte i äkta skogsmiljö med ett hus per km.. =P När vi väl kom fram plockade Nicke ihop sina saker.. Sen sa Marie, Var e Emelies spö då? Köpte inte vi ett till henne förra året?
Jag: VA?! Det visste jag ingenting om! =S Ingen hade sagt till mig att dom köpt ett SPÖ till mig förra året! Mats gick och letade fram det och det var ett jätte fint, dyrt spö med jätte fin spole och rulle! Så nu ska här inhandlas drag och massa annat skoj! Så nu har jag mitt allra första, eget riktiga spö! =D
Sen körde vi hem.. jag tvättade Willes sår o strök på gel.. Sen skrev Russin och undra om vi skulle ta en glass i stan.. Hon skulle åka till Umeå.. Visst! Sagt och gjort möttes vi på fraktarn med varsen glass.. Ganska mkt folk ute.. Sen vid 2 sa jag till henne att sticka så de inte blev försent o att hon inte körde av vägen, knasfia.. x)

Så nu sitter jag här o ser på Miami Ink :)

Imorron börjar Willes 7-dagars pillertrillning!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0