2 Juni

1 år och 9 månader. =D 21 månader..=P Så länge har jag och älsk varit tillsammans :) Och vi har varit förlovade i 1 år idag =D Tänk va tiden går.. =P

Jag e sjuk :( Hostar, nyser o fräser.. jippie.. Och vårruset är ikväll.. Det är en bana på 5 km.. Jag ska bara gå den.. det är med jobbet.. Ska möta Johannibanni vid sjukhuset vid kvart i 7 :) Sen promenixar vi rundan, sen blir det picknick :)

Så ser min dag ut..

IMORGON KOMMER BIFFEN! =D Ska bli skoj.. Dom ska stänga av varmvattnet här imorron... =/ mellan o8.3o - 16.oo.. Sen ska dom in här en timme den 5 tror jag o installera nå bredband i huset.. :S

Fick post av city gross idag.. En kupong på ett paket Vienetta glass o ett paket kaffe gratis.. Bara för att jag fyller år snart xD


Kommentarer
Postat av: Em

Sorry, hade lite brattom i morse. Mycket att fixa med har nu.



Stackarn, i alla fall.

2009-06-02 @ 13:48:27
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: tinis

auuuw vad gulligt, hur förlovade ni er :P?

2009-06-03 @ 14:30:41
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0