Update

Hej.. Sitter på jobbet och är allmänt less.. =/
Nicke o Mogge e ute o fiskar.. Varför ska dom alltid göra såna roliga saker när inte jag är hemma?? Hade jag varit hemma ikväll så hade vi säkerligen sett på film.. För det gör vi alltid när jag e hemma.. Och jag tycker att det är skit tråkigt..! JAG VILL INTE SITTA STILL! Jag älskar att fiska..! >_< Men jag är säkert så jävla tråkig att dom inte vill ha med mig att fiska.. =/ Det enda jag duger till, är som filmkompis  :(


Dö, världen...

Kommentarer
Postat av: Idun

Fiska är skitkul ;) Eller ja, jag är inte så bra på det och jag har typ fiskat 2 gånger i mitt liv, men Matte däremot, han är duktig (tror han iaf. hihi)

Hoppas du blir lite gladare snart!

2009-07-31 @ 20:30:41
URL: http://ajdune.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag tror vi behöver träffas när du är i Skåne... Vi behöver nog babbla o eventuellt böla lite tillsammans

<3

Kram

2009-07-31 @ 23:29:32
URL: http://labanlus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0