31 Juli

Hej och hå..!
Här går det undan! Igår var jag ute på långprommis..! Så skönt det var..
Imorse, gick upp vid 10, så gick jag samma runda igen och jäklar vad det gick undan! Gick riktig powerwalk med svingande armar och långa snabba steg! Kände mig så mör när jag kom hem xD Ställde mig bara i duschen direkt ;)

Ikväll ska man jobba.. Börjar 15.oo imorgon har man delad tur (7-12 15.45-21.30) och 7-16 på söndag.. Sista helgen på schemat.. sen är man ledig de sista 2.. denna vecka har jag jobbat mån-ons ledig tors jobba fre-mån. Synd att månaden bryts mitt i det.. annars hade jag fått fin lön! =/

Vi ska ju ner till Skåne den 14 aug.. Nu har Nicke kommit på att hans farfar fyller 80 den 15 =/ Han vet inte hur han ska göra? Men HALLÅ?? Jag tänker inte missa 2 dagar i Skåne för at gå på kalas i 3 timmar! >_< Så självisk kan han inte vara! Hur många av mina släktingars kalas missar inte jag??? ALLA!! 1 skulle faktiskt inte skada jämfört med mina 3846271 kalas jag missar =( Det slutar väl med att jag får åka tåg själv... =/

Nu ska jag gå o göra mig i ordning kanske xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0