2 Juli

22 månader med dig <3



Nu sitter vi och har skräckis-marathon.. Har sett The ring och en av alla 13285005 japanska The Grudge.. Tog helt fel.. Denna va sjukt kass.. Men Morgan höll på att skita ner sig som vanligt.. ;) Han hade inte sett nån av dom så det var på tiden.. Nu sitter vi o ser Barnhemmet.. Vi har redan sett den men inte Morgan.. Den är ju skit bra så värd att se igen :)

Nu ska jag vara lite social igen ;) Ska ju upp o jobba imorron, så om jag har tid kan jag uppdatera därifrån om gårdagen! =D





Kommentarer
Postat av: t i n a

tycker ni är så söta tsm :D hihi. alla vill kanske inte se skräckisar, jag hade oxå gjort i brallan om ni tvingat mig se dem :P hahahaha

2009-07-03 @ 11:38:33
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0