18 Juli

Howdie..
Igår åkte vi till Roten.. =) Long time, no see.. =D Ska berätta en sak... Om man åker till Roten måste man dricka.. Annars anses man som nåt ufo från en annan planet =P Men Nicke var nykter för han ville hem på kvällen = han körde ;)
Thom ringde o tjatade på oss att vi skulle åka dit.. Jag var på, men Nicke va lite si så där =P Men det slutade med att vi skulle dit o lämna lotter till Olle, kvittona till Lillemor och bara hälsa på en snabbis..Jo tjena...! Som sagt, det här med drickningen! Direkt när vi kom dit slog Thom upp en grogg till mig..Och ska berätta en annan sak.. Det är inga svaga saker dom bjuder på där inte! Så det var bara att blunda, svälja och hoppas att stämbanden inte skulle fräta sönder.. xD Efter det blev det cider. Då gick vi även till grannen där allt folk var! Och i Roten känner alla verkligen alla.. Så vi gick dit och slog oss ner och skrattade och hade oss..
Där blev det även en cider till.. Sedan begav vi oss hem till Thom igen.. Men den karln var så full så han fick halvt bli buren och halvt släpad hem av Nicke och Olle..
Thom stupade i sängen men vi stannade kvar och surrade med Olle o Lillemor :) Vi hade väldigt trevligt till 3 på morgonen.. Jag blev packad som en gris efter Olles Rom o Cola som han blandade ihop till oss.. För Inte skulle vi sluta dricka då inte? Så jag o Olle satt o drack ända till vi skulle hem.. Och vem fick betala för det om inte jag? Mådde så jävla illa hela vägen och vi fick stanna några ggr =P Men trevligt var det!!

Idag har vi varit till Holm, vår stuga :) Mats o Marie har semester nu så dom ska vara där ett tag :) Magnus o hans tjej kom oxå upp och så var Nickes farfar, Allan där oxå :) Dom hade fiskat under dagen och fått 11 abborrar.. Dom ska rökas imorron så då skulle vi få nå stycken.. MUMS.. =D Nu ska vi åka o tvätta bilarna.. Nicke ska tvätta sin iaf.. Vet inte om jag orkar tvätta min idag.. Mår ju inte så jätte bra idag =P




1 & 2) Vi såg en älg på vägen till Roten 3 & 4) Thom, Olle o Nicke =)


11 rensade abborrar =D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lite "trouble in paradise" om man säger så.. Så vi ska vara ifrån varandra lite och hoppas på förändring!

2009-07-18 @ 21:29:23
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Färjan-Ruth

VAD SKÖNT ATT DIN MAMAM ÄR BÄTTRE SOM DU SKREV PÅ MIN BLOGG. kRAM. fÄRJAN-rUTH

2009-07-19 @ 23:21:02
URL: http://boatpastor.wordpress.com
Postat av: Färjan-Ruth

MAMMA MENAR JAG, DET VART FEL...RUTH

2009-07-19 @ 23:22:19
URL: http://boatpastor.wordpress.com
Postat av: Sandra

Missade lite, men syrran berättade. Konstigt att man aldrig får fastställt hur en kändis dör, utan att det alltid är olika meningar. Antingen är det överdos av någon typ av medicin, eller så är det av hög feber.. Babelibabela!

Allt bra med er?

Kramar

2009-07-19 @ 23:54:08
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0