23 Januari

Busy day =)
Idag jobbade man 7-16.. Efter det så åkte jag till Birsta där jag mötte upp Nicke, mötte även Russin ;P
Jag gick in på Clas Ohlson för att kolla på ett par lampor men dom va ju naturligtvis slut.. Hade ju varit sååå fint i köket! : / Aja, Sen åkte vi till Stadium för att kolla träningskläder till mig (Ja, ni hörde rätt ;P) Hittade brallor, flaska (rosa) och ett par sommarskor.. Lika dana som jag redan haft en gång, men dom va ju så sköna ;P Plus att de va halva reapriset ;P Som hittat! Så det blev ju en slant där.. Men så har jag inga skor och hittade inga på Stadium så det bar iväg till TeamSportia där jag hittade assnygga skor.. Men dom kostade ju därefter oxå=) 799:- Minsann så nu får jag banne mig träna ! Dessutom så sponsrade Nicke <3 med en liten slant eftersom han e så stolt över mig just nu =D Haha..

Så jag har spenderat pengar idag ;P Sen åkte vi till Fresks o skulle köpa takfärg och roller.. Vi kollade även om Eco hade den tapeten vi ville ha.. Och det hade dom.. :D så vi får se hur det blir.. Den va ganska dyr! nästan 3000 för en 3 m fondvägg :S Sen åkte vi hem o käka pannkakor <3
Efter de åkte vi till nya lägenheten och lade färdigt golvet :) Plus flyttade dit soffan och GUD så snyggt det blev!!!!

Imorron ska jag jobba till12.. sen ska vi fortsätta flytta.. Vi ska väl in en snabbis till Fresks o kolla tapeterna igen o bestämma oss så vi kan sätta igång!

Golvläggning  Nya golvet :)
  Nya vardagsrummet :D Märk väl att vi inte tapetserat än!
 Mina nya dyrendaler skor :D
  Jag i nya brallorna o skorna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0