22 Januari - Kvällsupdate

Huvudvärk
Jajjemen.. Kommit hem från en heldag i nya lägenheten. :P Varit där sen halv 2 kanske med avbrott för middag hos M&M. Jag & Wille åkte dit efter jag slutat, kl 12. Skruvade ihop två stommar till 80 cm lådorna :)
Sen kom Nicke vid halv 3, så började vi (Jag) slita bort alla listerna. Ó Nicke målade kanterna i taket. Sen åkte vi o käka.. Efter det har vi bara lagt golv.. 20 kvm på 3 timmar.. Klå det!
Sovrummet tog längre tid och det e mindre.. :P
MEN, vi hade köpt exakt så det skulle räcka till 20 kvm, men tror ni inte att det fattas 6 cm!!! Så Nicke måste åka o köpa ett paket till imon >_<

Nää, nu måste jag gå o lägga mig för jag har riktigt ont i huvudet! >_<

Jobba imorron oxå :) Hej ledig en dag på hela veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0