18 Januari

Vi är på gång!
Nu jävlar närmar det sig! Vi var och köpte köket i fredags. 32010 kr ;P 60 + kartonger.. helvete säger jag bara! :P Nicke hade tagit hem en lätt lastbil med öppet flak från jobbet.. Hela flaket var fyllt med lådor.. Gissa vem som åker på att skruva ihop allt de där.. :/ Jag har redan börjat btw.. Skruvade ihop den minsta lådsektionen igår.. men hade glömt "silencern" hemma, så jag får fixa det idag ;P
Nicke e iväg just nu och håller på att hjälpa farfar att flytta ut! :D Vi ska flytta dit alla våra lådor som är färdiga, ikväll.

Jag håller på att tvätta sista smutstvätten nu.. Så vi slipper ha nåt liggande i nya.. :P Kommer bli tragiskt.. Jag kommer inte ha internet på ett tag :/ BULL.. Så ska lägga in en massa bilder idag och ikväll.. Sen får ni vänta med att följa projektet till jag kommer igång igen :(

Igår så rensade vi även ut i källaren och på vinden.. FY FAN säger jag! Det var nästan att bara kasta alting.. Och helvete med saker där var! Trodde aldrig att de skulle ta slut..! Från vinden slängdes 8 SÄCKAR, o lite kartonger.. Usch!

  Nicklas och hans mamma står i hallen och river tapet.. Såhär ser de ut just nu.. :P Nicke håller på att spackla väggarna, sen ska dom bara slipas, sen tapetseras :D

  Min katt e knäpp x)

  Lastbilen med hela vårt kök i xD

  Skräpet från vinden..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0