Kvällsupdate

Hejsan :)
Vi har meckat/tvättat/putsat med min Våffla heeela dan =) Hihi.. Tvätta den riktigt ordentligt, putsa alla fönster, putsade invändigt så nu e hon ren o fin! =) Ja, de där med inget lyse i instrumentpanelen, de löste vi. Det hade att göra med att säkringen gått i elhissarna.. Så så länge jag inte rör elhissarna så håller säkringen och jag har ljus i mitt hus x)

Tog en massa kort på Våfflan idag, men dom kommer upp imorron ist! Nu är vi ganska trött..

Nicklas!! Gud vad jag älskar dig.. Kan inte tacka dig nog för hur du ställer upp för mig! Din för alltid! <3<3





Min fina våffla <3
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Pamela

sån cool bil! :D haha

2009-03-01 @ 09:27:43
URL: http://briardkimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0