8 Februari

Boring...
Det blev ingen Roten igår.. Som vanligt... Andra helgen Thom ringer o ändrar.. :@ Så vi låg i sängen o käka pizza o kollade Melodifestivalen ist x)

Idag hoppas jag att Naddies bebbe ploppar ut! har ju tippat på denna dag! Haha, va hemskt de låter, men hon sa att man skulle gissa på vilken dag o jag gissade den 8.. Så vi får se.. Hon har ju hela dan på sig att komma ut x) Hoppas att hon inte behöver vänta mkt mer!!

Idag e de fucking snöoväder!! Vet inte hur mkt snö de kommit på bara en natt!! >_< Det ser ut som dimma ute, så mkt de snöar! Det har säkert kommit några dec inatt! Fy fan.. Nu ska ja ut på min inglasade balkong ; )

Kisses

Kommentarer
Postat av: naddie.

jag hoppas verkligen du har rätt :P vill bara gosa bebis nu!



namn är lite hemligt just nu, men vi har ju en hel del förslag som varit med i leken som finns på min blogg ;)

2009-02-08 @ 12:00:28
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0