10 Februari

Jobbet
Sitter häääär.. :P Ska snart städa lokalen, tänkte bara sitta ner en stund först :)
4 dagar till Alla <3 dag!
Har nästan allt planerat in i minsta detalj! :) Ska åka o handla det sista imorgon när jag e ledig! =)
Gud va kallt de va idag! Helt klart ute, men ack så kallt! Snoret fryser fan till is och jag skojar inte!
Vet inte om jag har sagt att vi satte mosaik i valven? Skit samma, jag säger det igen! Vi satte mosaik i valven in till köket häromdagen. Gosh va läckert det blev! 5x5 cm stora högblanka svarta mosaikbitar! Bilder kommer.. Igår fogade vi, så nu e de bara att tvätta, tvätta... :P Mats e sjuk. så det blir nog ingen tapetsering ikväll antar jag >_< Vill bli klar med vardagsrummet!! Vill inte att de ser ut som fan överallt mer.. : /

Nu har jag bara en sak till att säga innan jag går..

JAG MÅSTE SLUTA RÖKA...!!! >_<

Kommentarer
Postat av: Mikaela - hockeyfru

vilka söta djur!

2009-02-11 @ 15:29:08
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela - hockeyfru

har testat den, tycker inte den är lika bra..

2009-02-11 @ 15:35:12
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0