19 April

Hej såhär på kvällskvisten :)
tänkte berätta för er om min underbara lördagskväll!
Slutade jobba vid 16, åkte o hämta Russin, sen till Birsta. Hem, börja med maten.. =D Bytte om till festblåsan. Mats o Marie kom.. Vi åt och alla tyckte att det va såååå gott..! Vad glad man blir då =) Sen va de efterrätt; Chokladpudding med sprutgrädde xD Guu va ja smaska =P Sen öppnades Tequilan! <3 Jag o russin Tequilade litegrann, sen lockades det hår..! Så granna vi var! =D Vid 22 åkte vi in till Aveny.. Inte en jävel där.. xD Men en pub som hänger ihop med Aveny, där var festen! Där va en hel liga på ca 20 pers som hade fest o som sjöng Kareoke xD men guuud va kassa dom va.. Trodde mina trumhinnor skulle hoppa ut o springa därifrån! Och jag kan säga att det INTE var alkoholens fel att dom sjöng kasst =P Funderade starkt på att gå upp o köra en låt o bräda hela ligan men ja sket i de =) Vi gick runt o spana efter folk men vid halv 12 då började droppa in o nedräkningen hade börjat till MANGE <3 Thom, som hade sagt att han inte skulle dit, kom ändå o de blev man ju glad för.. More the merrier.. O så träffade man snygga Johanna där =) (som även ringde o väckte mig imorse xD)

 När vi stod på dansgolvet o ägde som vanligt såg jag att Manges DJ gick upp på den scen där dom skulle spela.. JAG SPRANG DIT o ställde mig längst fram!! Thom, Anna o Jag längst fram.. <3 Sen kom Mange o Thomas Rusiak upp o HELVETE VILKET RÖJ de va!! Eftersom vi stod längst fram fick vi sjunga i micken, high fivea med honom o mkt annat.. i "Jag talar ut" sjöng jag refrängen (Läs: skrek refrängen) i micken o Mange bara; I love you! xD Han e såå jävla grym! sen i "Gömma mig" kom självaste KEN RING upp på scen. Hahaha, jag blev så chockad att jag bara skrek! xD Dom körde värsta lejondansen gick runt varann o Ken med sina ljusa ögon spända i Mange.. Asså de va så sjukt bra! Efter spelningen när jag hade svettats ut hela Nilen i kläderna tog jag ego-pics med både Mange o KEN.. Hur grymt som helst! Sen tyckte vi att vi gjort vårt där för kvällen så vi ringde min underbara Nicklas som både körde oss dit, och hämtade oss =D
Tack för en härlig kväll RUSSIN <3

Btw alla, nu e Willes päls borta! =D Har rakat ner honom pga hans dåliga pälskvalité.. Han blev såå jävla söt ! lägger in bilder imorron.. Nu ska ja gå o lägga mig.. Jobbar 7-11 imorron x)





Jag O Ken xD

Kommentarer
Postat av: tina

låter som en galen härlig kväll :D

2009-04-22 @ 15:18:16
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0