28 mars...

22.48
Jag jobbar o står i som vanligt.. : )
Har fått schemarader 2 veckor nu! : ) naaajs Sen ska ja jobba i sommar! :D
Skit roligt : )

Vart på bio idag med älsk o såg "Meet the Spartans" Rätt kass actually ;P
Sicka jävla nötter bakom oss.. Först kom där 2 st, ena såg ut som om nån prylat henne i 3 år.. o den andra prata skithögt o va allmänt störig.. Hon skröt om sin P-stav o massa annat skit.. sen kom där 3 fjortisar (och jag menar inga vanliga utan EXTRAORDINÄRA fjortisar!) En av dom skratta åt precis allting och upprepa vad dom sa, eller va där stod och hennes favorit-uttryck var nog Whata? (förkortning på What the hell) Och när hon skrattade så sparkade hon på raden före henne, min rad.. så lack jag blev.. Kan man inte få gå på bio nån gång utan att där sitter nåt pucko i behov av uppmärksamhet?!

Var på Birsta igår o fick presentkort.. : ) Träffade Babsan, snackade med honom/henne, tog korto lite så.. Sen gick vi runt i affärerna så när vi gick ut från Gina Tricot, så säger Russinet;
Varför va hon jävligt lik Sibel? (från Idol o allt de där)
Så vände jag mig om och såklart va de hon.. Och hon hade nog hört va Anna sa, för hon tittade på oss o småskrattade.. haha, vi stod o kolla lite suspekt på henne ett tag med, sen blev hon helt lessen när vi gick.. haha.. trodde väl att vi ville ha autograf xD Hon stod helt ensam där utanför med massa gina tricot påsar! :P

Om man skulle gå o knyta sig?? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0