Fredagsmys !

Jag ÄLSKAR såna här dagar.. Då man inte gör ett skvatt ! Jag har nog bara suttit på rumpan eller befunnit mig i ryggläge heeela dagen ! Man måste ha såna här dagar för att orka med livets karusell.. Man måste ladda batterierna och bara vara ! : )

Lånade en bok av Veronika för ett tag sen "Typ Trettio" Det står på baksidan; Varning för streckläsning och OM det har varit streckläsning !? Jag började på den idag och har läst lite mer än halva.. Det var ju ett sånt underbart väder innan.. Älskar när det åskar ! Låg i soffan, hade balkongdörren öppen och bara njöt.. Startade inte datorn förrän på eftermiddagen och de va skönt ;P

Sen kl 8 var det ju talang och då fick Wille ett grisöra och jag gjorde en liten buffé : )







Nu ska jag lägga mig och titta på tv eller Micke & Molle !


Det är nåt konstigt som sker . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0