Torsdagen - Fredags em !

Ja, i torsdags åkte jag ju till mamma.. Vi åt middag, efterrätt och så kollade vi på tv.. x)


Jag innan jag åkte till Mami =)



Pippi som äter macka.. "Eeey, rör inte mitt bröd!"


Mmm, god paj som mamma bjöd på !


Wille blev snygg i min klämma xD

Sen på Fredagen så åkte vi ju till Ystad och mamma fick sin spruta.. x) sen körde vi hem till henne, där pappa och Stoffe var.. Stoffe skulle ju flytta hem till pappa eftersom mamma ska flytta till mindre, bla bla.. Så hjälpte dom lite med det, sen åkte jag och mamma och fikade när dom andra hade åkt.. Sen körde vi och hämtade Rasmus som skulle vara hos Mamma denna helg..

Sen körde jag hem ^^


Knäppkise <3


Kommentarer
Postat av: Veronika

Oh, vad go pajen ser ut=) Mums<3

2010-05-02 @ 17:39:21
URL: http://veronikastjejsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0