18 Maj

G'day !

Äääääntligen har solen hittat till Skåne !! Var underbart att gå morronrundan imorse ! Jag hade dragit upp byxbenen till knäna och tröjarmarna till armbågen.. Så jag fick lite sol ;) Kan ju inte vara en blekfis om det blir nån beach i år! ;P

Jag hörde på radion att det snart är Kristianstaddagarna : ) Eller ja, i Juli.. Brolle Jr och flera i den genren skulle dit ! men jag kan inte hitta det på deras hemsida :S Måste lyssna ordentligt på radion nästa gång ! Lätt att jag ska dit då om det bara e massa sån musik.. Fler som vill med ? : ) Kostade bara 350 kr (om det nu är Tivolirock dom menar)

Idag har jag städdag.. Har börjat i köket men har den förbannade disken kvar (som jag fortfarande inte har tatt tag i !) sen har jag köksbordet som ska torkas av.. Sen blir det en vals med snabeldraken o de gamla vanliga :P
Börjar även tvätta kl 14 : )

Edit: Innan jag hann publicera inlägget så kom reklamen på radion för det jag menade på Kristianstaddagarna !
HÄR kan ni läsa om det ! Lätt jag vill dit :D Nån som e på ??? : )

Nu måste jag sätta fart ! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0